Jesteś tutaj

Zapytanie ofertowe na opracowanie przez psychologa i doradcę zawodowego Indywidualnych Planów Działania

ZNAK: AA.26.9.2018

ZAPYTANIE OFERTOWE

na opracowanie przez psychologa i doradcę zawodowego Indywidualnych Planów Działania

w związku z realizacją przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej projektu pt. „Droga do sukcesu” prowadzonego w ramach 9 Osi Priorytetowej Region spójny społecznie, Działanie 9.1 Aktywna Integracja, Poddziałanie 9.1.1 Aktywna integracja – projekty konkursowe wyłącznie dla OPS/PCPR.

Logo UE EFS

Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)

I. ZAMAWIAJĄCY:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej
ul. Kościuszki 15A, 33-200 Dąbrowa Tarnowska
tel. 14 657 83 83 oraz 571 336 500, 14 657 84 84 (faks)
Adres e-mail:  sekretariat@mopsiwr.pl

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem niniejszego zamówienia w ramach prowadzonego sondażu rynku celem udzielenia zamówienia publicznego jest usługa opracowania przez psychologa, doradcę zawodowego Indywidualnych Planów Działania (IPD) dla 20 zakwalifikowanych uczestników projektu pn: „Droga do sukcesu”. Opracowane IPD należy przekazać Zamawiającemu.

Indywidualne Plany Działania to pomoc świadczona uczestnikowi projektu pn. „Droga do sukcesu”, w ramach procesu doradczego, ułatwiającego podejmowanie konkretnych przedsięwzięć w celu rozwiązania problemu zawodowego, jest to zaplanowana aktywność klienta w kierunku zmiany umożliwiającym uzyskanie zatrudnienia. Etap tworzenia IPD obejmować ma proces doradczy, w wyniku którego nastąpi: identyfikacja oczekiwań klienta i wstępnych celów zawodowych, poznanie mocnych i słabych stron, wyznaczenie celów i podjęcie decyzji zawodowej przez klienta. IPD winny stanowić pomoc świadczoną uczestnikowi projektu w ramach procesu doradczego ułatwiającego podejmowanie konkretnych przedsięwzięć w celu rozwiązania problemu lub zaplanowania aktywność w kierunku zmiany sytuacji społecznej i zawodowej  przy wykorzystaniu Instrumentów Aktywnej Integracji zgodnie z zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

IPD powinny być oparte o wspólną pracę psychologa, specjalisty ds. ścieżki integracji, doradcy zawodowego i klienta udokumentowaną w formie pisemnej. W dokumencie tym powinny być zawarte cele jakie osiągnąć pragnie uczestnik projektu pn. „Droga do sukcesu” i alternatywy, działania oraz terminy ich realizacji. IPD powinny zawierać m.in. takie elementy jak analiza potrzeb uczestnika projektu pn. „ Droga do sukcesu” oraz jego indywidualną ocenę społeczną i zawodową. IPD sporządzone powinny zostać przez osoby przygotowane do rozwiązywania problemów klienta poprzez identyfikacje tych problemów i trudności, diagnozowanie potrzeb społecznych, a także ocenę doradczą i wspieranie w zakresie podejmowania przez niego konkretnych, realistycznych działań. Zapytanie ofertowe obejmuje przygotowanie 20 Indywidualnych Planów Działania dla 20 uczestników projektu pn: „Zacznij od nowa – postaw na aktywność” w 2018 roku. Uczestnikami projektu dla których należy sporządzić IPD są osoby w wieku od 17 roku życia do 64 roku życia i są osoby zarówno bezrobotne, nieaktywne zawodowo jak i osoby zatrudnione w rolnictwie, niepełnosprawne, są to osoby zagrożone wielokrotnym wykluczeniem społecznym.

Zapytanie ofertowe obejmuje po 20 godzin pracy specjalistów (psychologa, doradcy zawodowego) - łącznie 40 godzin, na opracowanie Indywidualnych Planów Działania dla każdego Uczestnika projektu i dostarczenie do siedziby Zamawiającego Indywidualnych Planów Działania w terminie do 20 września 2018 r. (1 godzina = 60 min).

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany powyższych terminów w zależności od terminu zakończenia procesu rekrutacji uczestników projektu w danym roku kalendarzowym.

Osoby wyznaczone przez Zleceniobiorcę do realizacji zamówienia muszą posiadać odpowiednie wykształcenie oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w przeprowadzaniu IPD na potrzeby GOPS lub PCPR.

Wszystkie materiały wykorzystywane w trakcie opracowywania IPD powinny być oznaczone logo. Oznakowanie materiałów powinno być zgodne z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020.

III. OZNACZENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZGODNIE Z CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego, 85312320-8 - Usługi doradztwa

IV. TERMIN I MIEJSCE ŚWIADCZENIA USŁUGI.

Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany w terminie od dnia podpisania umowy do 20 września 2018 roku.

Opracowanie Indywidualnych Planów Działania przez psychologa oraz doradcę zawodowego będących przedmiotem zamówienia muszą być zrealizowane na terenie Gminy Dąbrowa Tarnowska. Miejsce realizacji Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym. Spotkania Uczestników Projektu ze specjalistami mają się odbywać w odpowiednio do tego przygotowanych i wyposażonych pomieszczeniach. Zajęcia mają odbywać się w profesjonalnie przygotowanych salach, w których będzie znajdować się odpowiednia liczba stołów i krzeseł oraz inne wyposażenie niezbędne do przeprowadzenia IPD. Wykonawca podczas spotkań zapewni prawidłowe warunki pracy zgodnie z przepisami BHP i p.poż. Zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 8:00 a 18:00. Pomieszczenia, w których odbywać się będą zajęcia z UP muszą być oznaczone logotypami EFS.

V. WYMAGANIA FORMALNE OFERTY ORAZ TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

Wykonawca powinien przygotować ofertę w języku polskim na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego wraz z wymaganymi oświadczeniami stanowiącymi załącznik nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6 do Zapytania ofertowego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Dopuszcza się składanie ofert cząstkowych. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione. W cenę oferty muszą być wliczone wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, jakie będzie ponosił Wykonawca, w tym m.in. podatek Vat. Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wystąpić do Wykonawców w sprawie wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Do oferty proszę załączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe osób wykonujących zlecenie.

Oryginał Oferty – przygotowany w oparciu o niniejsze Zapytanie Ofertowe – wraz z wymaganymi załącznikami podpisanymi przez uprawnioną osobę, zwane dalej kompletną dokumentacją ofert, powinien być dostarczony drogą pocztową bądź przesyłką kurierską lub osobiście do siedziby Zamawiającego w zaklejonych i opieczętowanych kopertach w terminie do 11 września 2018 r. do godz. 16.00. Koperta powinna być oznaczona nazwą i adresem Wykonawcy i Zamawiającego oraz dopiskiem: „Indywidualne Plany Działania” nie otwierać przed dniem 11 września 2018 przed godziną 16.30”
lub drogą e-mail na adres: sekretariat@mopsiwr.pl w tytule wiadomość opatrzona napisem: „Indywidualne Plany Działania”

VI MIEJSCE ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT:

Otwarcie złożonych ofert nie ma charakteru publicznego.

VII. KRYTERIA OCENY OFERT I WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 września 2018 r. o godzinie 16.30 w siedzibie Zamawiającego. Oferty spełniające wymagania niniejszego Zapytania Ofertowego zostaną ocenione przez Zamawiającego zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny, tj. cena – 80 % i doświadczenie wnioskodawcy – 20%.

Kryterium wyboru oferty.

Lp. Nazwa kryterium Podstawa oceny Waga - znaczenie w %
1. Cena kwota brutto w zł 80%
2. Doświadczenie wykonawcy realizacja min. 3 zadań o tożsamej tematyce (IPD) 20%

Zamawiający dokona oceny ofert wyłącznie na podstawie kryteriów i ich znaczeń określonych wyżej  w następujący sposób:

  • według kryterium „cena” ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem:
    pc = (cm/c)x100 pkt
    gdzie cm oznacza najniższą cenę spośród ofert nieodrzuconych, zaś c oznacza cenę danej oferty.
  • według kryterium „Doświadczenie wykonawcy” ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem:
    pd = (t/tM)x100 pkt
    gdzie tM oznacza wykonanie trzech i więcej zadań realizowanych w formie wyjazdowej zbliżonych do tematyki zamówienia, zaś t oznacza doświadczenie firmy w danej ofercie.

Ocenę oferty stanowić będzie liczba punktów (P) równa:

P = pc x 0,80 + pd x 0,20.

Ta spośród ofert, która otrzyma największą liczbę punktów, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.

Jeżeli dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą największą liczbę punktów, Zamawiający jako najkorzystniejszą wybierze tę spośród nich, której cena będzie najniższa.

Opis sposobu obliczenia ceny.

Wykonawca, powinien podać cenę oferty brutto za wykonanie całości zamówienia.

Wykonawca powinien skalkulować wszystkie koszty mające wpływ na cenę oferty.

O dokonanym wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi Wykonawców pisemnie, e-mailem lub faksem. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie podpisać umowę, którą Zamawiający prześle po wyłonieniu najkorzystniejszej oferty.

VIII POZOSTAŁE INFORMACJE

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej zastrzega sobie prawo, iż wyłonionemu w drodze zapytania ofertowego Zleceniobiorcy mogą być zlecone dodatkowe usługi nie objęte zleceniem podstawowym i nie przekraczające łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędne do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji nie możliwej wcześniej do przewidzenia. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo, iż wyłonionemu w drodze zapytania ofertowego Zleceniobiorcy zlecenie uzupełniające usługi, stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej zastrzega, iż podana powyżej liczba godzin jest wartością szacunkową i liczba godzin ostatecznie zamawianych będzie uzależniona od rzeczywistego zapotrzebowania przez uczestników projektu, przez co rozumieć należy, że może ona być zmniejszona, a zapłacie podlegać będą świadczenia realnie wykonane. Zmniejszenie liczby godzin nie będzie powodować po stronie Zleceniobiorcy jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych.

Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego zapytania ofertowego w przypadku, gdy:

nie złożono żadnej oferty
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienie;
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, ze prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego czego nie można było wcześniej przewidzieć.

Wraz z ofertą stanowiącą załącznik nr 1 prosimy również o złożenie oświadczeń według wzorów ustalonych w załącznikach nr 2, 3, 4, 5, 6 do niniejszego zapytania.

Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami w imieniu Zamawiającego:

Małgorzata Papier – Koordynator Projektu, tel. 605 687 807

MOPSiWR w Dabrowie Tarnowskiej